Το itedomum.gr κάνει χρήση cookies για να σας προσφέρει την καλυτερη εμπειρία πλοήγησης. Μάθετε περισσότερα για τα cookies.


Η συνέχεια της πλοήγησης σας σημαίνει ότι αποδέχεστε την χρήση τους. Πατήστε το Χ για να κλείσετε το πλαίσιο αυτό και να συνεχίσετε την πλοήγηση
 

Αποστολή και
πληρωμή παραγγελίας

Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η εταιρεία γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά το μέσο μεταφοράς που εξυπηρετεί την περιοχή του. Ο πελάτης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Αν η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό που δεν βρίσκεται στην κάλυψη της μεταφορικής εταιρείας, τότε ο πελάτης ενημερώνεται άμεσα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για τυχόν επιβαρύνσεις. 1.Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας σε μία από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε, απλά δίνοντας τον αριθμό παραγγελίας (order number) και το ονοματεπώνυμο της παραγγελίας. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς όψεως, των τραπεζών που συνεργαζόμαστε. ΠΕΙΡΑΙΩΣ: :GR9701722420005242092390677  EUROBANK: GR0502602310000000201096936 ΕΘΝΙΚΗ: GR5101103250000032544051538 Αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, καταθέστε σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς, το ποσό των προϊόντων που αγοράσατε (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων) και στείλτε μας μία φωτοτυπία της κατάθεσης (όπου θα αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός της παραγγελίας σας.) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο kogiashouse@gmail.com. Αν δεν μπορείτε να μας στείλετε το αποδεικτικό, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα email όπου θα αναγράφετε την ημερομηνία κατάθεσης, την τράπεζα κατάθεσης, τον αριθμό κατάθεσης, τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμο σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Με το που παραλάβουμε το αποδεικτικό κατάθεσης θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν ακολουθήσετε την προηγούμενη διαδικασία και στην κατάθεση σας δεν αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας σας ή το ονοματεπώνυμο της παραγγελίας αυτής, θα μας είναι αδύνατο να εντοπίσουμε ότι η κατάθεση αντιστοιχεί στην παραγγελίας σας και θα υπάρξουν επιπλέον καθυστερήσεις για την δρομολόγηση της. 2. Πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την Τράπεζα Πειραιώς και είναι δυνατή η χρήση πιστωτικών καρτών, Visa, Mastercard, Maestro & AmericanExpress (American Express - μόνο στα καταστήματα). Η χρέωση της κάρτας γίνεται την ημέρα καταχώρησης της παραγγελίας σας. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.kogiashouse.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με έως και 6 δόσεις (μόνο μέσω πιστωτικής κάρτας). Με τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής μεταφέρεστε σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της συνεργαζόμενης τράπεζας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών όπου και θα σας ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας σας. Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.

Τρόποι αποστολής

  • Αποστολή στο πελάτη σε περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο διανομής της εταιρείας. Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η εταιρεία γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά το μέσο μεταφοράς που εξυπηρετεί την περιοχή του. Ο πελάτης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Αν η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό που δεν βρίσκεται στην κάλυψη της μεταφορικής εταιρείας, τότε ο πελάτης ενημερώνεται άμεσα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για τυχόν επιβαρύνσεις. ● Η παράδοση των προϊόντων έως τον όροφο του πελάτη καθώς κι η εγκατάσταση αυτών, πραγματοποιείται δωρεάν από το κατάστημά μας μόνο σε περιοχές εντός της ακτίνας των 70 χιλιομέτρων από την πόλη της Βέροιας. ● Για περιοχές πέραν αυτής της ακτίνας η παράδοση πραγματοποιείται ως το πεζοδρόμιο της εισόδου από την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και το ανέβασμα των προϊόντων στον όροφο γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την ίδια τη μεταφορική και με χρέωση του πελάτη. ● Η παράδοση αφορά μεγάλα αστικά κέντρα, οποιαδήποτε άλλη περιοχή (πχ χωριά, απομακρυσμένες περιοχές) που υπάρχει περίπτωση να θεωρηθούν δυσπρόσιτες περιοχές στις οποίες κρίνεται ανεύφικτη η παράδοση από τη μεταφορική, τότε η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση των εμπορευμάτων ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη. ● Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο πελάτης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς της εταιρείας μεταφορών ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς της εταιρείας μεταφορών, τότε παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση τότε η εταιρεία έχει το δικαίωμα να σας παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου. Παραλαβή από το κατάστημα Η εταιρεία παρέχει στον πελάτη την δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων, από το εργοστάσιο της εταιρείας ( ΚΟΓΙΑΣ ΝΙΚΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ) στην περιοχή της Άμμου Ημαθίας (4ο ΧΛΜ Ν.Ε.Ο. Βέροιας - Θεσσαλονίκης , ταχυδρομικός κώδικας 59100). Οι εργάζομενοι της εταιρείας οφείλουν να ενημερώσουν τον πελάτη όταν η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή. Από τη στιγμή που ο πελάτης ενημερωθεί τηλεφωνικά για την δυνατότητα παραλαβής των προϊόντων, έχει στη διάθεση του μία εβδομάδα για να ορίσει ημερομηνία παραλαβής. Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η εταιρεία (ΚΟΓΙΑΣ ΝΙΚΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ) δεν έχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής. Σε περίπτωση δε που έχει δωθεί μετά από ζήτηση της εταιρείας κάποια προκαταβολή από τον πελάτη/χρήστη για κάποια ειδική παραγγελία προϊόντων, τότε η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κάνει παρακράτηση της προκαταβολής αυτής και ακύρωση της παραγγελίας. Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας . Σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει γραπτώς στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) της εταιρείας kogiashouse@gmail.com Η  (ΚΟΓΙΑΣ ΝΙΚΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ), επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας, και είναι το πολύ εξήντα (60) εργάσιμες ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική, διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός εξήντα (60) εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η εταιρία όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις εξήντα (60) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Αλλιώς σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των εξήντα (60) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η εταιρεία αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των εξήντα (60) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την εταιρία). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η εταιρία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.